Δυσμενείς επιπτώσεις της Τηλεόρασης & των Διαφημίσεων

Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015 13:14
Εμφανίσεις: 2466

Μεγάλο μέρος της αρχικής έρευνας σχετικά με τις επιπτώσεις της έκθεσης στα πολυμέσα σε παιδιά και εφήβους επικεντρώνεται στην τηλεοπτική χρήση, η οποία δίνει μια εικόνα του ευρύτερου κόσμου που μπορεί να διαμορφώσει τη σκέψη των νέων. Οι διαφημίσεις π.χ. που αναδεικνύουν τη χαρά που αποκτά κάποιος πίνοντας μπύρα και τρώγοντας τρόφιμα με πολλές θερμίδες, χωρίς αναφορές στο μέτρο ή στους πιθανούς κινδύνους, έχει σχεδιαστεί για να ενθαρρύνει την κατανάλωση τους.

 

Σημαντικές πληροφορίες για τους γονείς σχετικά με τις αρνητικές επιπτώσεις της έκθεσης στα media σε παιδιά: